Novament el Casal surt al carrer amb motiu de la Diada de Sant Jordi, 23 d’abril. Hi ha moltes maneres de donar visibilitat al col·lectiu i una d’aquesta opcions es la cultura i concretament la literatura.
Aquest any ens podreu trobar a l’alçada del número 23 de Les Rambles, molt a prop del Teatre Principal, de 10h del matí a 21h de la nit.
Tindrem novetats de narrativa i assaig, escriptors i escriptores signant els seus llibres, i posarem a la venda llibres de segona mà. Tots els beneficis aniran al manteniment i a la compra de nova bibliografia pel Centre de Documentació Armand de Fluvià del Casal Lambda. Us hi esperem!!!
![]() |
For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Política de Privadesa. |
||
(Cliqueu la imatge per fer-la més gran) |
![]() |
(Cliqueu la imatge per fer-la més gran) |